RS 7 Sportback
RS 7 Sportback
Audi RS 7 Sportback reprezentuje dynamikę w jej najmocniejszej wersji. Mocna jednostka napędowa 4.0 TFSI wytwarza 412 kW (560 KM) i 700 Nm momentu obrotowego. RS 7 Sportback performance ma tej mocy jeszcze więcej – 605 KM, a jego wydajność jest jeszcze wyższa. RS 7 Sportback wraz z RS 6 Avant, podkreślają sportowy profil marki Audi.
Komunikaty prasowe
-
Pełna dynamiki moc i ekspresyjny design: Audi RS 7 Sportback performance
W Audi „performance” oznacza więcej mocy. Większe turbosprężarki i wzrost ciśnienia doładowania z 2,4 do 2,6 bara w czterolitrowym silniku V8 biturbo TFSI modelu RS 7 Sportback performance (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km:12,6 – 12,1 (WLTP); emisja CO2 w... -
Szczyty sportowego charakteru: od Audi S6 plus do Audi RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance
Historia RS 6 performance rozpoczęła się w roku 1996, od generacji C4 Audi S6 plus. To właśnie wtedy quattro GmbH (obecnie Audi Sport GmbH) - początkowo, od 1983 r. spółka-córka Audi zajmująca się dostarczaniem klientom wysokiej jakości akcesoriów, a następnie, od 1985 r. odpowiedzialna za... -
Dynamiczny napęd i ekspresyjny design: Audi RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance
Dla Audi "performance" oznacza więcej mocy. Na przykład większe turbosprężarki i wzrost ciśnienia doładowania z 2,4 do 2,6 bara w czterolitrowym silniku V8 biturbo TFSI, którym mogą pochwalić się zarówno RS 6 Avant performance, jak i RS 7 Sportback performance, pozwalają na zwiększenie mocy... -
Najwyższe parametry i innowacyjna stylistyka: nowe Audi RS 7 Sportback
„Model RS 7 Sportback to nasza interpretacja wydajnego, pięciodrzwiowego coupé w stylistyce Gran Turismo” — mówi Oliver Hoffmann, dyrektor zarządzający Audi Sport GmbH. „Dzięki udoskonaleniom sprawiającym, że jeszcze lepiej nadaje się do codziennego użytkowania, a także... -
Jeszcze bardziej wyraziste: odmłodzone Audi RS 7 Sportback
„Audi RS 7 Sportback potwierdza renomę modeli RS, topowych sportowych wersji naszej marki“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. „Połączenie wysokiej mocy czterolitrowego silnika V8 z techniką cylinderondemand, napędem quattro...