Korzystamy z plików cookie, aby zwiększyć komfort korzystania z naszej strony.
Audi e-tron
Audi e-tron

Nazwa „e-tron” odnosi się do wszystkich samochodów, które są w stanie pokonać dłuższy dystans wykorzystując wyłącznie energię elektryczną. Audi szeroko podchodzi do tego zagadnienia, proponując różne koncepcje – od systemów czysto elektrycznych, przez hybrydy typu plug-in, po elektryczny napęd quattro.
Komunikaty prasowe
-
Inteligentne zapobieganie wyłączeniom sieci: Audi e-tron przygotowane do zoptymalizowanego ładowania
Wiele samochodów elektrycznych ładujących się jednocześnie, z dużą mocą, wszystkie przy jednej ulicy zasilanej z transformatora lokalnej sieci energetycznej: tak wygląda projekt badawczy, w ramach którego Audi wraz z GISA i innymi partnerami testowało symulowany scenariusz przeciążenia lokalnej... -
Lokalnie bezemisyjne, wydajne i stworzone do codziennego użytku: przepis Audi na hybrydę typu plug-in
Co oznacza pojęcie „napęd hybrydowy” i czym dokładnie jest hybryda typu plug-in?
Tradycyjnie, napęd określany jest jako hybrydowy w przypadku połączenia dwóch technik napędu do poruszania jednego urządzenia lub pojazdu. Typowa cecha hybryd, w których występuje silnik... -
Audi numerem jeden w dziedzinie patentów napędów elektrycznych
Dokładnie 50 lat temu, w roku 1970, Dział Rozwoju Technicznego wprowadził się do pomieszczeń w zupełnie nowych budynkach koncernu na północnych peryferiach Ingolstadt. Od tamtego momentu kompleks ten systematycznie się rozrasta. W tej chwili, tylko w zakładach w Ingolstadt, nad badaniami i... -
Rodzina modelowa Audi e-tron - wysoka moc ładowania
Większość procesów ładowania samochodu elektrycznego zazwyczaj odbywa się w domu lub w pracy. Czynnik czasu na ogół nie odgrywa tu istotnej roli. W przeciwieństwie do tego, podczas podróży na duże odległości liczy się każda minuta, a szybkie ładowanie jest tu wręcz niezbędne. W takiej sytuacji... -
Maksymalna moc ładowania, a prędkość ładowania. Od czego zależy wydajność i zasięg?
Większość procesów ładowania samochodu elektrycznego odbywa się zazwyczaj w domu lub w pracy. Czynnik czasu na ogół nie odgrywa tam istotnej roli. W przeciwieństwie do tego, podczas podróży na duże odległości liczy się każda minuta, a szybkie ładowanie jest tu wręcz niezbędne. W takiej sytuacji... -
Audi zainwestuje niemal 100 milionów euro w infrastrukturę ładowania samochodów elektrycznych na terenie własnych fabryk
Audi jest już w trakcie budowy ponad 4500 punktów ładowania pojazdów elektrycznych, przyczyniając się w ten sposób do przemian energetycznych w transporcie prywatnym. "Stworzenie tak rozbudowanej infrastruktury ładowania jest zupełnie nowym wyzwaniem" - opisuje swoje zadanie Maximilian Huber. Ten... -
Mapa drogowa E: Audi w erze mobilności elektrycznej
Konsekwentnie elektryczny
Audi staje się dostawcą zintegrowanej, neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla mobilności premium, której celem jest objęcie wiodącej wśród konkurencji roli. W tym celu koncern z Ingolstadt przyśpiesza prace nad „mapą drogową”... -
Nowa jakość na długich trasach - moc ładowania Audi e-tron
Z reguły ładowanie pojazdów odbywa się w domu albo w miejscu pracy – czas zazwyczaj nie odgrywa tu znaczącej roli, ponieważ samochód długo stoi. Na długich trasach liczy się jednak każda minuta i szybkie ładowanie ma tu podstawowe znaczenie, przykładowo podczas podróży służbowej. Po... -
Audi promuje standard EEBUS służący do inteligentnego łączenia samochodów elektrycznych z budynkami
W świecie cyfrowej energii samochód elektryczny będzie odgrywał istotną rolę konsumenta energii. Będąc jednocześnie urządzeniem magazynującym energię, elektryczne auto ma ogromny potencjał napędzania energetycznej transgresji i absorbowania szczytowych obciążeń. Przez większą część dnia samochód... -
Porsche i Audi wspólnie rozwijają architekturę elektrycznych samochodów
Dzięki efektywnemu, wspólnemu wykorzystywaniu potencjału rozwojowego, obie supernowoczesne marki tworzą przestrzeń w której pracują nad elektryfikacją, cyfryzacją, autonomiczną jazdą oraz udoskonalaniem wysoce wydajnych napędów konwencjonalnych. „Gdybyśmy sami musieli uporać się ze...