Design nowego Audi RS e-tron GTIngolstadt, 15 lipca 2024 r. Nowe Audi RS e-tron GT jest nie tylko mocniejsze od swojego poprzednika. Jest również symbolem nowej generacji w pełni elektrycznych modeli Audi RS, o czym opowiada Frank Lamberty, projektant Audi.
Audi RS e-tron GT Ice Race Edition: ekskluzywna limitowana seria od Audi Sport GmbHIngolstadt/Neckarsulm, 13 września 2023 r. Audi świętuje 40. rocznicę powstania spółki Audi Sport GmbH, która wyłoniła się z założonej w 1983 r. spółki quattro GmbH. Z tej wyjątkowej okazji prezentuje Audi RS e-tron GT (łączne zużycie energii elektrycznej w kWh/100 km: 21,6-19,6, łączna emisja CO2 w g/km: 0) w specjalnej, limitowanej wersji: Ice Race Edition. Samochód ten, to ucieleśnienie nowej formy indywidualizacji. Limitowany model wzbogaca emocjonalne portfolio Audi exclusive – propozycji indywidualizacji, która zachwyca klientelę marki już od około trzech dekad.
Elektryczne, sportowe, progresywne: Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Audi e-tron GTAudi e-tron GT już na pierwszy rzut oka pokazuje, jak fascynująca jest motoryzacja elektryczna. Czterodrzwiowe coupé łączy w sobie pełną emocji stylistykę, mocny napęd i dynamiczną jazdę. To prawdziwe gran turismo przyszłości. Czy chcesz dowiedzieć się o nim coś więcej? Poniżej kilka najważniejszych informacji.
Kolejny sukces Audi: e-tron GT zdobywa Złotą Kierownicę i zostaje Najpiękniejszym Samochodem RokuIngolstadt, 15 listopada 2021 r. Audi e-tron GT zostało Najpiękniejszym Samochodem Roku w ramach nagrody Złota Kierownica (Goldenes Lenkrad) przyznawanej przez magazyn motoryzacyjny Auto Bild i jego edycje w całej Europie – m.in. Auto Świat. Głosowanie w tym prestiżowym konkursie odbyło się jeszcze latem, a Audi e-tron GT zmierzyło się z 69 innymi modelami.
Moment szczerości: kierowca Formuły E Lucas di Grassi testuje przedprodukcyjną wersję Audi RS e-tron GTIngolstadt, 5 listopada 2020 r. Ostatnie dni lata w Neuburgu nad Dunajem. Przy zaparkowanym przed budynkiem Centrum Kompetencyjnego Audi Motorsport przedprodukcyjnym Audi RS e-tron GT, stoi czterech mężczyzn. Zawodnik Formuły E, kierowca teamu Audi Sport ABT Schaeffler i mistrz tej serii sezonu 2016/2017 Lucas di Grassi, żywo dyskutuje z trzema konstruktorami tego modelu: Dennisem Schmitzem z Audi, Jaan-Mattesem Reilingiem z Audi Sport GmbH i z Christianem Schröderem z firmy PSW – spółki-córki Audi, zaangażowanej w tworzenie tego samochodu.
Audi R8 LMS i prototyp Audi RS e-tron GT: dziś spotyka się z jutremSpa/Neuburg nad Dunajem, 22 października 2020 r. Oba pochodzą z Neckarsulm, oba ucieleśniają fascynację autami sportowymi dziś i jutra, oba odzwierciedlają ogromną pasję, z jaką Audi buduje samochody. Zwyciężające w wyścigach klasy GT3 Audi R8 LMS oraz najnowszy prototyp Audi RS e-tron GT, spotkają się po raz pierwszy na największym na świecie wyścigu klasy GT3 - podczas 24h w Spa.