Sportowy charakter i nadzwyczajne osiągi: Audi SQ7 i SQ8 z silnikiem benzynowym V8 TFSIIngolstadt, 15 września 2020 r. Audi prezentuje SQ7 (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km*: 12,1 – 12,0; emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km*: 278 – 276) oraz SQ8 (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km*: 12,1 – 12,0; emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km*: 276 – 275) wyposażone w nowe silniki TFSI. W ten sposób marka reaguje na światowy trend montowania sportowych benzynowych silników wysokiej mocy w segmencie SUV-ów. Audi SQ7 TFSI i Audi SQ8 TFSI oferują wiele najnowocześniejszych podzespołów zawieszenia, a dopełnieniem pakietu nowoczesnych rozwiązań technicznych są nowe funkcje connectivity i systemów wsparcia. Duże modele S będą pojawiać się na europejskich rynkach sukcesywnie, począwszy od jesieni 2020 roku.
Najwyższa wydajność: Audi SQ7 i Audi SQ8 z silnikiem V8 TFSIIngolstadt, 24 lipca 2020 r. Audi przedstawia modele SQ7 I SQ8 z nowymi silnikami TFSI. Marka z czterema pierścieniami w logo odpowiada w ten sposób na światowe trendy montowania sportowych jednostek benzynowych o wysokiej wydajności w samochodach segmentu SUV. W Audi SQ7 i SQ8 znaleźć można szereg zaawansowanych technicznie podzespołów zawieszenia, a także nowe funkcje connectivity i systemy wsparcia kierowcy. Nowe wersje silnikowe na europejskim rynku pojawią się jesienią 2020.
Najwyższa wydajność: Audi SQ8 TDIIngolstadt, 3 lipca 2019 r. Audi prezentuje sportową wersję topowego modelu rodziny Q – SQ8 TDI (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 7,8; łączna emisja CO2 w g/km: 205 – 204). Ośmiocylindrowa, wysokoprężna jednostka napędowa biturbo, zapewnia temu dużemu SUV’owi coupé doskonałe osiągi oraz wysoką wydajność. Rozwiązania techniczne zawieszenia, układ aktywnej stabilizacji przechyłu, układ czterech kół skrętnych oraz sportowy mechanizm różnicowy gwarantują doskonałe prowadzenie auta. Audi SQ8 TDI w europejskich salonach sprzedaży czterech pierścieni pojawi się późnym latem.