Audi Concept C – bezpośrednia zapowiedź w pełni elektrycznego samochodu sportowego (materiały video)Ingolstadt, 20 października 2025 r. – Audi Concept C to wizja przyszłości marki. Dzięki nowemu, wyrazistemu językowi stylistycznemu zapowiada kierunek rozwoju przyszłych modeli oraz nową definicję doświadczenia wnętrza. To pierwszy model stworzony w duchu nowej filozofii designu, opartej na czterech zasadach: wyrazistości, emocjonalności, doskonałości technicznej i inteligentnym projektowaniu. A ponieważ pojazd dopuszczony jest do ruchu drogowego, jego wyjątkowy charakter można poczuć bezpośrednio zza kierownicy.
Radykalna prostota w centrum podejścia AudiAudi prezentuje nową filozofię designu – odważny krok, który ma na nowo ukształtować sposób myślenia całej firmy. O tej transformacji, jej znaczeniu dla marki i o wprowadzeniu nowego języka projektowego opowiada Massimo Frascella, Chief Creative Officer Audi.
Concept C: manifest nowej filozofii designu marki AudiMediolan/Ingolstadt, 2 września 2025 r. - Audi przedstawia Audi Concept C – w pełni elektryczny, dwuosobowy samochód sportowy, który ucieleśnia nową filozofię designu marki i toruje drogę ku przyszłości. Z każdej perspektywy ten samochód koncepcyjny ukazuje radykalną prostotę – sedno nowego języka stylistycznego Audi. Nowe „oblicze” marki definiuje m.in. charakterystyczna sygnatura świetlna złożona z czterech elementów. Innowacyjna koncepcja dachu oferuje zalety kabrioletu, jednocześnie zachowując esencję jednolitej, monolitycznej bryły. Materiały najwyższej jakości podkreślają precyzję w każdym detalu. Minimalistyczny projekt wnętrza sprawia, że jest ono wolne od zbędnych rozpraszaczy. Dyskretne technologie (shy tech) oraz solidne elementy haptyczne tworzą doświadczenie, które jest jednocześnie intuicyjne i emocjonalne.
Audi prezentuje przyszłość designu w MediolanieNa początku września 2025 r. w Mediolanie miała miejsce premiera koncepcyjnego modelu Audi Concept C, która była jednocześnie prezentacją wizji designu przyszłych samochodów. Marka wykonała tym samym progresywny krok: w coraz bardziej złożonym świecie postawiła bezkompromisowo na wyrazistość. Nowa filozofia projektowa jest częścią głębszej transformacji Audi i stanowi nowy początek dla całej firmy. Produkty, procesy i struktury są koncentrowane na tym, co istotne – tak, aby tworzyć przestrzeń dla innowacji i technologicznego przywództwa.